7 Cara Menghisap Payudara Wanita Sampai Puas

117
SHARE
Memainkan payudara/tetek sang istri atau wanita merupakan salah satu bentuk pemanasan atau perangsangan sebelum bercinta. Hal ini dimaksudkan agar pasangan anda mendapatkan suplay energi untuk kesiapan dalam bercinta.
Banyak pria yang memanfaatkan payudara untuk memberikan kepuasan atau klimak bagi pasangannya. Memainkan dan menghisap menghisap langkah yang amat umum untuk menaklukan wanita. Tetapi, anda harus lebih aktif memainkan payudara agar pasangan anda mencapai puncak klimaks.
Berikut 7 Cara Menghisap Payudara Wanita Sampai Puas
  1. Ciumlah bagian luar payudar pasangan anda dan upayakan bibir anda telah lembap saat beraksi. Kemudian cium payudaranya dengan perlahan mengarahkan bibir mendekati ke puting.
  2. Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar pasangan anda dapat merasakan kehangatan nafas anda. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya (bagian hitamnya). Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.
  3. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan pasangan menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya.
  4. Kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bagian bawah dan di antara dua payudaranya.
  5. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.
  6. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya. Jika pasangan semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja.
  7. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama, dan lakukan beberapa variasi lainnya yang anda miliki.
Tekni-teknik ini banyak yang membuktikan dan hasilnya memuaskan. Semoga bermanfaat bagi anda . . .